söndag 30 september 2018

VOGUE September 2018


Som jag fick leta efter det här magasinet!!
Inte kunde väl jag ana att det skulle vara SÅ speciellt att Beyoncé skulle vara 
omslagsmodell på den amerikanska VOGUE den här månaden.
Numret kom ut i måndags och i onsdags var jag på pressbyrån för att köpa den.
Mannen i butiken sa att han sålde slut magasinet 
på bara några timmar samma dag som den kom ut, men hänvisade mig till
Pressbyråns hemsida. Det visade sig att den var slutsåld även där!
Då gick jag in på VOGUES hemsida och klickade på knappen
"BUY ISSUE", då blev jag omdirigerad till AMAZON, 
där fanns den att köpa för $66.99, gaahh!!!
Då förstod jag att det skulle bli svårt att få tag på magasinet!
Men så kom jag på att min man skulle till Stockholm:)
Så, jag chansade och ringde till pressbyrån på centralen i Stockholm, och där fanns den:)
Jag fick dem att lägga undan en, hurra, så gulligt:)
Nu har dottern som så gärna ville ha den, äntligen fått den:))


Inga kommentarer: