söndag 2 september 2018

Så mysigt på Obbhults Gård



 Idag har jag varit med min vän som gillar såná där mysiga ställen
som jag också gillar. Egentligen firade vi hennes födelsedag, 
hon fyller år i februari, men det är ju kul att sprida ut firandet:)

Jag tog med henne till Obbhults Gård som ligger utanför Varberg.
Jag hade själv aldrig varit där, så det var kul att testa ett nytt ställe.

Den lilla gården låg alldeles idylliskt långt ute på landet.  
Vi valde ju en härlig dag till den 
här utflykten, det var sol och höstigt skönt och alldeles stilla.

De hade jättegod fika och vi satt på den mysiga innergården.
Men om man åker dit en mulen dag är det ju jättemysigt att sitta
inomhus också.
Det fanns också en liten butik med både gamla och nya saker som
låg i en gammal lada.

Det var verkligen ett mysigt litet utflyktsmål.















Inga kommentarer: