söndag 12 augusti 2018

Hos Stenladans Café i Kvarnbyn


Den här bloggen börjar verkligen bli en riktig fikablogg:)
Men det är ju en av mina favoritsysslor, att hitta mysiga caféer
Och det får jag verkligen leta efter bland alla kaffekedjor som tar över
numera, men dem gillar jag inte!! 
Jag brukar alltid leta efter små personliga mysiga caféer
och de får gärna servera gott kaffe och goda bakverk.
Det får gärna bli en liten upplevelse som är värd att komma tillbaka till.

Idag var vi på Stenladans Café i Kvarnbyn
och det kan jag lova var ett sån´t café som jag brukar leta efter:)
Nu kom vi ganska sent på dagen, men det var trevligt ändå.
Det var lång kö och mycket folk och det var mycket att göra
och det bådar ju gott!

Det var en mysig trädgård att sitta i bland planteringar och 
hängmattor men även trevliga små sittplatser inne.
det fanns också en liten butik med lite inredningsprylar.

Så, jag kommer tillbaka:)












Inga kommentarer: