torsdag 16 maj 2019

Weekend på Villa la Madonna



I helgen var jag, min man och våra bästa vänner på 
Villa la Madonna i Piemonte, Italien.
Ja, det är lite fortsättning på 50-års firandet, det tar visst aldrig slut:))

Jag har länge drömt om att få åka dit och bo där
och i helgen gick min dröm i uppfyllelse:)
Och jag kan lova att det var lika fantastiskt som jag 
hade drömt om, eller faktiskt ännu bättre.

Allt var så genomtänkt och fint med hela villan
med perfekt service och fantastisk mat och upplevelse.
Jag behöver väl egentligen inte säga att jag ÄLSKAR sån´a här ställen
jag tror att ni redan har förstått det:)


Här är vårt finfina badrum som fylls av ljus från ett takfönster.




A room with a wonderful view, det går inte att se sig mätt.



Mätt blev jag i alla fall på frukosten, det fanns mycket gott.








Så fina omgivningar och så trevligt med pool-baren





Många fina kuddar går det åt.
All inredning går genomgående i grönt och det är ju jättefint.
Speciellt när det är så grönt och lummigt i omgivningarna runtomkring.


Fina Skeppshultscyklar fanns också att låna om man skulle 
vilja ge sig iväg på  en liten tur.


Så vackert och välskött, jag längtar redan tillbaka.

Tack Villa la Madonna för en fantastisk upplevelse!

Inga kommentarer: