onsdag 30 maj 2018

Mysigt på Lilla Ro Café


 När vi åkte hem från Danmark i söndags så gjorde vi en liten
avstickare till Förslöv som ligger långt ute på landet i närheten av 
Torekov. Ja vad gör man inte för att besöka ett mysigt café:)

Jag har följt Lilla Ro café på instagram ett tag och tycker att det 
verkade mysigt och det är ju jättekul att testa nya ställen.

Jag älskar ju att besöka caféer och det här var riktigt mysigt.
När vi kom dit var det ganska så lång kö, det var ju mors dag,
så det var en hel del folk. Dessutom regnade det ute också.
Men vi lyckades få ett bord inomhus i alla fall.

Det fanns små mysiga platser utomhus, så vid fint väder
är det säkert jättemysigt att sitta ute i trädgården.

Är du i krokarna eller vill ta en avstickare kan jag rekommendera
att åka dit. Jag åt en rabarberpaj och min man åt en citron och marängpaj
och det var gott och hemlagat.








Inga kommentarer: