onsdag 11 april 2018

Nysydda kuddar i Dancing Crane



Jag blev sugen på lite nya kuddar till soffan.
Och jag har fullkomligt förälskat mig i det här mönstret, 
Dancing Crane, som Emma von Brömsen har gjort.
Så jag köpte tyget och sydde egna kuddar i det.
Baksidan av kudden har ett enfärgat beige linnetyg.
Jag tycker att det är fint att det bryter av lite.
Jag blev så ivrig att vilja använda kuddarna direkt men ville helst
 ha några fler kuddar, helst i ljusblått till, men det har jag inte hittat ännu. 
Jag hade en bit mörkblå sammet hemma så det fick bli mörkblå kuddar till sålänge. 

I mitt sovrum har jag ju även tapeten i samma mönster, som jag tycker så mycket om.
Dessutom har jag satt tapet även på några lådor som jag har lite småprylar i.
Så du kanske förstår att jag gillar mönstret:)
Scrolla ner så får du se!
















Inga kommentarer: