söndag 21 maj 2017

Jag fick ett uppdrag


 av en vän, Ewa, hon ville väldigt gärna ha en klänning och gärna en väska
som skulle passa till. Jag tog fram några olika modeller att välja på och
några olika tygprover. Hon ville gärna ha en blå klänning.
Jag hittade det här fina ljusblå tyget när jag var på en tur till Skroten i Kinna.
Jag tog ett litet prov och hoppades på att tyget skulle finnas kvar.
Jag tyckte att det var det finaste tyget och det tyckte Ewa också,
framförallt tyckte hennes dotter att det var jättefint.
Som tur var fanns det kvar när jag åkte dit igen för att handla.

Efter att ha provat klänningen en enda gång var den perfekt och jag
behövde inte ändra på något mer än längden, så det kändes väldigt skönt.
Den har ett litet broderi på ryggen där det står Till Ewa, det var ett önskemål:)
Ewa är språklärare och har även kurser via webben, kika gärna in på 
hennes sida HÄR.

Det är inte så ofta som jag får sådana här uppdrag
men det här var väldigt kul och roligt att det blev så bra!





Inga kommentarer: