tisdag 6 december 2016

Var kan jag köpa blusen?



 Jag fick ett mail häromdagen av en tjej som undrade var hon 
kunde köpa blusen som jag hade på mig i Lantliv nr 5 & 12.
Jag vet ju att jag var med i sommarnumret men att jag fick en liten plats
i det senaste numret hade jag inte en aning om, men det var ju en glad överraskning:)

Jag har verkligen skjutit fram det där med webb-shop väldigt länge, 
så nu fick jag verkligen ta tag i det där. 
Nu finns det några saker inlagda på www.storiesbyanna.se
Klicka på BUTIK så kommer du dit. 
Och håll utkik, för jag kommer snart lägga ut lite till:) 





2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Har du fler bilder på blusen så att man ser den på lite närmre håll? Swe fin ut men bilden är utzoomad. Mvh/Martha

Annabell sa...

Hej Martha! Jag har lagt in några fler bilder på blusen i min webb-butik. Du hittar den på www.storiesbyanna.se Ha en trevlig dag och tack för att du hörde av dig:)
Hälsar Anna