söndag 23 oktober 2016

I våras var mitt hem med i Lantliv


 och det har jag ju skrivit om här innan.
Lite då och då lägger tidningen Lantliv ut reportaget på sin facebooksida
och det är ju väldigt roligt att se och läsa om sig själv där:)
Här kan ni hitta det reportaget.

Bilderna är verkligen fantastiskt fina, de är tagna av Carina Olander 
som är en jätteduktig fotograf. Reportaget är skrivet av Anna Truelsen.
Reportaget är ju gjort på våren  när grönskan är krispigt grön och
syrenerna står i full blom, det finaste som finns.

Jag inser att jag har gjort en del förändringar sedan reportaget gjordes,
köket är ju numera vitt och i vårt sovrum tapetserade jag ju häromveckan.
Det är ju alltid kul med förändringar tycker jag, dessvärre tycker min man
att jag har lite för många idéer ibland, men oftast är han snäll och låter mig
genomföra mina tankar.









Inga kommentarer: