måndag 2 november 2009

Till mina fröknar

Nu är min sista praktikperiod över för den här terminen, eller rättare sagt för alltid. Snart får jag börja praktisera på egen hand, eftersom jag går min sista termin och snart är färdig slöjdlärare. Känns lite läskigt men ändå så spännande. Har varit hos två härliga lärare som jag har lärt mig mycket av och såklart var de värda något från annabell.


Måste bara visa den här härliga Dahlian som har vuxit i min trädgård. Jag tycker att den ser ut som en fantasiblomma, men den är helt verklig. Fantastiskt vad naturen kan skapa.


3 kommentarer:

Maritas Maskor sa...

Vilka fina saker du sytt till fröknarna. Jag är säker på att de uppskattar dem väldigt mycket.
Och vilken härlig blomma!

Kristina sa...

Vilken underbar dahlia! Dahlior är underskattade skönheter.

Agata sa...

Vilka stiliga presenter!