tisdag 30 juni 2009

På G

Här kommer en till väska! Tyget är härligt, lite säckvävsliknande, med det här härliga mönstret.
Kanske ni undrar vad jag gör med alla väskor? Jag ska vara med på en hantverksmarknad i Söderköping i slutet av juli. Det är första gången jag är med på en marknad och jag har ingen aning hur mycket som går åt, kanske säljer jag inget. Det är ju ändå bra att ha ett litet lager. Är det någon som är intresserad av att köpa något, så är allt till salu, skicka mig bara ett mejl i så fall!

3 kommentarer:

Bente (Animasjon i skolen) sa...

Så fine vesker du lager- det er virkelig inspirerende å lese bloggen din!

Kristina sa...

Hej! Du har något att hämta på min blogg! Kram från Kristina

Jenny sa...

Gud, vad spännande med försäljning. Det är jag hemligt sugen på men har inte riktigt drivkraften just nu. Säger i alla fall; lycka till! Jag tror det kommer gå kalas så duktig som du är!