onsdag 4 juli 2018

Bokrelease hos Lilling Cottage



Jag har en vän som gillar samma saker som jag,
nämligen att åka en liten utflykt och besöka mysiga ställen som gärna 
har inredning och god fika:) 

Idag åkte vi till Hönö, till Lilling Cottage,
som släppte sin nya bok, A family affair, idag!
Jag köpte med mig ett ex hem och den är verkligen helt ljuvlig
med alldeles fantastiska bilder i som inspirerar.
Det är en så´n där mysig bok som jag bara vill sitta och bläddra i
som ger mig inspiration. Många goda recept, vackra blomster och
en hel del inredning. 

I butiken finns även allt detta fina som är i boken.
Och i restaurangen finns mycket gott att äta.
På hemvägen stannade vi till på en klippa på Fotö
där vi satt och pratade och njöt av den fina utsikten.
Så det blev en mysig dag på Hönö och Fotö.
 







Inga kommentarer: