fredag 17 februari 2017

Fika hos Robin Delselius



Igår var jag och min äldsta dotter i Stockholm  över dagen.
Vi steg upp 04.15 för att hinna med 06-tåget till Stockholm
och åkte hem vid halv 8-tiden.
Dessvärre kom vi inte hem förrän 00.30 eftersom tåget
framför oss hade kört på något och då måste det undersökas 
så att det inte är en person som är påkörd!
Denna gången hade vi tur, det var ett vildsvin!
Men det blev en försening på över en timme, men å andra
sidan skulle vi ju bara åka hem!

I alla fall hade vi en mysig dag!
Det tillhör ju att ta en mysig fika på ett mysigt ställe:)
den här gången ville jag testa Robin Delselius bageri som ligger på söder
det är ganska så nyöppnat och jag har hittat det på instagram.

Och det var verkligen så där mysigt och gott som jag vill ha det:)
Och jag tror nästan att jag inte har ätit godare kardemummabullar innan!
Mums!
Har du vägarna förbi så är det absolut värt ett besök!


















Inga kommentarer: