lördag 8 oktober 2016

Nu har jag tapetserat igen




 Kanske minns ni att jag tapetserade ett rum i sommarhuset i somras.
Det kan ni läsa om här.
Jag tyckte att det var så himmelens kul att tapetsera så det ville jag göra igen:)
Jag fick en hel rulle över + att jag hade ganska mycket spillbitar kvar.
Så häromdagen kom jag på att tapeten faktiskt skulle passa på en vägg i vårt sovrum.
Ja, det finns ju bara en vägg att tapetsera eftersom det är snedtak med panel i hela rummet.
Jag är så himla förtjust i den här tapeten "Dancing crane" som Emma von Brömsen har gjort
så jag tyckte inte att det gjorde så mycket att den att ha den på 2 ställen.
Den här gången gick det gaska så fort att tapetsera, det var ju bara släta väggar, så nästan inget
grundarbete behövde göras.
Det känns som om det blev lite mer ombonat nu:)



Många olika vinklar blev det!




Inga kommentarer: