söndag 10 mars 2019

Ett dygn på Villa Strömsfors


 Jag är helt förälskad i ett hus
Villa Strömsfors
och nu har jag fått äran att ha "lånat" huset i ett helt dygn
för att fira min födelsedag tillsammans med goda vänner.

Jag kunde inte drömma om att det skulle bli så bra som det verkligen blev.
Det är ju ganska mycket planering inför en fest och allt ska falla på plats.
Och det gjorde det verkligen, jag är så nöjd:)

Och huset, det är ju bara så fantastiskt!
Att få känna att det är "MITT"
för ett helt dygn, det är ju bara så underbart.
Jag älskar ju sån´t här:)

Jag hyrde hela villan och vi hade hela huset för oss själva.
Vi lagade all mat själva, eller rättare sagt, det var mina döttrar som
ställde upp och lagade all mat. De var så duktiga och skötte köket hela kvällen.
Så duktiga, tusen tack till er, Cornelia & Vendela, PUSS.
Alla gäster sov över och det var ju jättemysigt.
På morgonen serverade jag frukost till alla.
Så härligt att få rå om sina kompisar ett helt dygn.

Tänk vilken grej, att få bo i det här huset som jag älskar så mycket:)























Inga kommentarer: