söndag 7 oktober 2018

Min Stockholmsweekend


I helgen har jag varit i Stockholm och hängt med min barndomsvän
som bor där, så mysigt.

Vi startade lördagen med att åka till Zetas som hade en mysig höstmarknad.
Vi var där ganska så tidigt och tur var väl det. 
Det fylldes snabbt på med mycket folk och bilar.
Hela Zetas var fyllt av härliga höstfärger och en hel del 
utställare som sålde hantverk, oljor,  ostar, keramik och mycket mer.







Såklart var vi tvungna att fika i det mysiga caféet .
Vi passade på att sitta utomhus och det var lagom varmt och härligt
och vi njöt av de fina träden.




På eftermiddagen drack vi ett glas bubbel och goda salta mandlar
på en mysig vinbar på Östermalm so heter Tyge & Sessil



Vi var på Miss Voon och åt middag på kvällen.
Vi åt en avsmakningsmeny på 7 rätter, det var många spännande smaker. 
Vi blev väldigt mätta och belåtna:)



Kvällen avslutades på Cirkus för att se 
Med Hjärtat Som Insats med Peter Jöback.
Den var bra, men inte så bra som jag trodde att den skulle vara.
Men, såklart är det ju alltid trevligt att se och höra Peter Jöback.


Ja, det var min helg.
Det är alltid trevligt med en upplevelseweekend:)

Inga kommentarer: