söndag 27 maj 2018

Hos The Norrmans




I helgen var jag och maken i Danmark och bodde  hos  

The Norrmans Boutique B&B 
Jag bokade in det för flera månader sedan, innan det ens var klart!
Jag har följt dem ganska så länge på instagram och har bara gillat
allt de gör. Och när min man fyllde år så fick han en weekend i
Danmark i present. Ja, han blev faktiskt glad trots att det är jag 
som tycker att det är väldigt roligt med inredning och mysiga ställen.

Anna & Lars  har verkligen inrett det här stället smakfullt och trivsamt.
Jag förstår att det har jobbat en hel del för att få det så här trevligt.
Det ligger ute på landet söder om Köpenhamn och det var så  rofyllt 
med åkrar och fågelkvitter runtomkring.

På kvällen åt vi middag vid ett långbord tillsammans med de andra
övernattande gästerna, som jag säkert inte hade träffat på annars.

Alla rummen är inredda i olika färger.
Vi sov i ett grönt rum, väldigt skönt.

Jag rekommenderar verkligen att åka dit och övernatta.
Det är perfekt avkoppling efter en dag i Köpenhamn
eller varför inte göra som vi gjorde.
Vi skippade Köpenhamn denna gången och istället
undersökte vi omgivningarna runt the Norrmanns.
Det finns många långa stränder på vägen dit och så var vi
vid Stevns Klint, ett berg skapat av sandsten och flinta,
det var väldigt vackert och annorlunda.

Jag gillar verkligen att komma till små personliga ställen.
Det ger mig energi som jag lever på länge.
Längtar redan tills jag får komma dit igen:)





















Inga kommentarer: