måndag 18 juli 2016

Studentdekorationer X2


 Som jag har visat innan så har vi ju haft 2 studentfirande i år
eftersom mina tvillingar tog studenten på 2 olika skolor.
Så vi hade studentfest två torsdagar i rad och alla våra gäster tyckte
att det var en bra idé att fortsätta med torsdagspartyn:)

Nu så här över en månad senare har jag äntligen pustat ut
Så nu tänkte jag visa vad vi hade för olika teman.

Till Vendela hade jag gjort en massa pom-pom bollar
i pudriga färger som jag hängde upp lite här och där
och så hade vi ballonger i matchande färger.






 Jag hade bakat Nougatbiskvier  som var helt ljuvliga
receptet hittar du HÄR!













 Till Hugos student hade jag valt svart, grått och vitt med 
lite tema på kostym och fluga.
Jag hade blåst upp ballonger med helium som stod och dansade på borden.







 Jag hade bakat små citronpajer
som var väldigt goda och fräscha.
Recept på dem hittar du HÄR!



Båda mottagningarna blev jättelyckade
och det var verkligen kul med fest X2

Inga kommentarer: